google.com, pub-7062781438792579, DIRECT, f08c47fec0942fa0

23 Haziran 2012 Cumartesi

Penti 2012 Yaz Bikini ve Mayo Modelleri


Çorap reklamlarıyla satışlarını katlayan Penti, 2012 yılında bikini ve mayo modelleriyle bayanların yine ilgisini çekmeye devam ediyor. Seksi bikiniyle, plajların en şıkı siz olabilirsiniz.
Renkler, tam yaz havasını yansıtıyor; saks mavisi, sarı ya da asilliğin rengi siyah bikini ve mayo modellerinden bakalım, siz hangisini beğeneceksiniz?
mayokini
siyah mavi bikini
kalpli bikini

1 yorum

Merhaba Yetkili,

Ben Eylül, İnternette moda sitelerine göz atarken sitenizi gördüm ve çok beğendim. Ben İndirimlr sitesi için çalışıyorum. Sitemizde online alisverişe dair her şeyi tek adreste toplamaya çalışıyoruz. Sizin sitenizin içeriği sitemize çok uyuyor! Bizim sayfamızın adresini içeren kısacık bir yazı paylaşıp paylaşamayacagınızı merak ettim. Ben de tabi ki, karşılık olarak sizin sitenizi duyurmak istiyorum. Bizim sayfamızın bir blogu var (http://indirimlr.blogspot.com/) sizin hakkınizda birseyler yazmayı çok isterim eğer arzu ederseniz yazıyı da siz gönderebilirsiniz. Ayrıca sitemizin facebook ve twitter hesabı var, buralarda da sitenizin tanıtımını yapabilirim. Teklifimin nedeni birbirimizin sitelerini bir kere bile paylaşınca ikimizin de google'da üst sıralarda çıkıyor olmamız. Projem için kaliteli içerik çok önemli o yüzden sizin gibi çok basarılı bir site böyle bir çalışma yapmak mükemmel olacaktır.
Zamanınızı ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim, olumlu dönüşünüzü merakla bekliyorum! 
Sevgiler,
Eylül Çeviker
eylul@indirimlr.com


EmojilerEmojiler

Bu sitenin içeriği yazarın özgün paylaşımlarından ve muhtelif sitelerden derlenen alıntılardan ibarettir.